piątek, 24 września 2010

Gruszkowiec sypany


Nareszcie coś upiekłam! Aż żałuję, że wcześniej nie znalazłam tego przepisu. Jako, że u nas sezon gruszkowo- jabłkowy pełną parą trwa zabieram się właśnie za potrawy z tymi owocami. A więc polecam ryż z jabłkami czy gruszki lub jabłka z kruszonką( wspaniały deser). Ale dziś będzie o moim innym odkryciu. Szukając inspiracji gruszkowo-jabłkowych natknęłam się W Moich Wypiekach na ten przepis. Nie dowierzałam trochę, że się uda ale udało się! Pyszne i proste. Czyli to co lubię :)
Zrobiłam wersję z jabłkami na próbę ale nie doczekała się zdjęcia. Druga wersja to moja radosna twórczość. Gruszki zamiast jabłek a do sypanych składników dorzuciłam kakao. I powstał boski gruszkowiec!!! Polecam

p.s. Odzyskałam kochany aparat. Nie jest ciągle sprawny ale ja robić zdjęć jednak nie przestanę.
p.s.1 Nieuchronnie zbliżam się do terminu 7 października, nie znam już dnia ani godziny... po drodze jednak ważna rocznica : dokładnie 29.09 stuknie nam 10 lat odkąd jesteśmy razem. Ach 10lat...
p.s.2 Od trzech nocy Zosia ma swój własny pokój, w którym dzielnie śpi całe noce. Przyznam się, że to Nam było strasznie smutno i pusto bez niej. Ona zachwycona!
p.s.3 Zdrówko dopisuje, poziom płytek( jeśli się utrzyma) jest niski ale wystarczający.

7 komentarzy:

  1. Gruszkowiec wygląda pięknie. Ja coś ostatnio nie mogę dostać mojego ulubionego gatunku gruszek. Ale poczekam jeszcze kilka dni i na 100% się pojawią.

    10 lat -wspaniała rocznica - gratulacje!

    Zosia bardzo dzielna. A rodzice muszą się pogodzić z tym, że ich strasz córka robi się co raz bardziej samodzielna :) Ale już niedługo dostaniecie przecież do sypialni nowego lokatora :)
    Trzymam kciuki! Uściski Kochana!

    OdpowiedzUsuń
  2. No, mam konto na googlu :) Ciacho powoduje z pewnością nadmierne wydzielanie śliny nawet jak się na nie patrzy. A smakuje pewnie jeszcze lepiej! Życzę zdrówka!

    OdpowiedzUsuń
  3. No nareszcie jakiś post! Chociaż wiem doskonale, ze nie masz teraz głowy do blogowania. Siedzisz pewnie jak na szpilkach i przebierasz nogami! :-)

    Gratulacje do Zosiulki! Zuch dziewczyna! Naprawdę! Zasługa fajnych Rodziców. I gratulacje dla Was! :-) 10 lat, hoho! Kolejnych stu RAZEM!

    P.S. Ciasto obłędne.

    OdpowiedzUsuń
  4. Gruszkowiec wygląda rewelacyjnie! Podziwiam Cię że znajdujesz teraz czas na wypieki.

    Trzymam mocno kciuki za całą Waszą czwórkę!

    OdpowiedzUsuń
  5. Robiłam kiedyś sypane z jabłkami własnie, ale kakao+gruszki = mniam! Zośka zuch dziewczyna! Tzrymam kciuki, żeby wszystko szło pomyślnie:)i czekam na wieści:)

    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  6. Paulina: Zosia nas zaskakuje tą dojrzałością czasem. A nowego lokatora w sypialnie to już nie możemy normalnie się doczekać!

    Maja: Cieszę się, że tu zawitałaś. Usiądź wygodnie i rozgość się :)

    dragonfly: masz rację, że już siedzę jak na szpilkach. Niecierpliwie się strasznie!!!

    Tlingit: Zamiast odpoczywać to mnie trochę ostatnio nosi. Nie umiem usiedzieć na miejscu... Trzymaj mocno kciuki, trzymaj!

    Piegowata: Sama do końca nie wierzyłam, że to ciasto sypane wyjdzie ale udało się. A wieści już będą na bieżąco.Obiecuję!

    OdpowiedzUsuń
  7. Czesc Kochana
    ciesze sie, ze tutaj widze posty, znaczy ze jeszcze jestescie w 3-ke a nie 4-ke ;))
    widuje z Was tylko Zosie w Klubie Malucha i teskni mi sie za Toba, moze jeszcze uda sie nam zobaczyc zanim ogarnie cie szalenstwo matkowania dwom coreczkom. Oby Hania spala ladnie i nie meczyla cie zbytnio! I trzymam kciuki za plytki!
    hmmmmm pyszne ciasto :)))
    ps. do nowszego posta - w weekend bylysmy w Szklarskiej, ale moze w ten pierwszy pazdziernikowy uda sie nam pojechac na ten nowy plac zabaw. odwolali mi zajecia :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...