sobota, 5 stycznia 2013

Nowy Rok, nowe życie.

I stało się, przeprowadziliśmy się w końcu. Nawet nie wiecie jak długo czekałam na ten moment, wyśniłam i wymarzyłam sobie to mieszkanie a ten sen się spełnił. Po prostu. 
Dziś mija tydzień od naszej przeprowadzki, jesteśmy na miejscu ale zamiast pracować i kończyć urządzanie wolimy usiąść na kanapie i ...siedzieć. Wzdychamy wtedy głęboko i zachwycamy się tym czego dokonaliśmy. 
 Dziewczyny również zachwycone swoim wspólnym pokojem, powoli uczą się siebie na wzajem, bo kiedy Zośka się budzi, zaczyna się bawić, biegać i "odmawiać paciorki"( tak mówimy na jej szepty poranne- wie, że nie można krzyczeć i budzić innych więc gada do siebie pod nosem szeptem :P) to Hania najchętniej nakryła by się kołdrą i spała dalej. Zaciekawiona jednak co Siostra robi zwleka się z łóżka i zaczynamy dzień. Bez pośpiechu, bez zmuszania się do różnych czynności. Odcięci od mediów. Sieć internetowa jeszcze nie podłączona a telewizora świadomie wyrzekamy się. W tle gra nam cichutko nasza ulubiona czwórka. 
Tym czasem znów dopadają nas rocznice, pewna dziewczynka skończy zaraz 4 lata( dzielnie przygotowujemy zaproszenia) a mój blog wczoraj skończył 3. To niesamowite jaki to kawał czasu. Zrobiłam blogowi prezent. Zgłosiłam go do konkursu Blog Roku 2012. A co tam, niech się dzieje!
Zosia też zrobiła sobie już prezent. Wybłagała ( dosłownie na kolanach) o różowy obrazek w Castoramie z księżniczką na koniu. Coś bym napisała ale o gustach się nie dyskutuje. :)

A od poniedziałku wracamy do normy,  taka sielanka nie może przecież wiecznie trwać... Zosia pójdzie do przedszkola, D do pracy a my z Hanią do garów :P 

Witamy Was wszystkich w Nowym Roku i życzymy pomyślności i spełnienia wszystkich ( nawet tych najbardziej niemożliwych) marzeń.



39 komentarzy:

  1. oszaleję! :D Jak tam u Was ładnie :)
    Sama nie mogę doczekać się tego etapu a to jeszcze tyle czasuuu buuu.
    Jak tak miło zaczęliście ten rok to dalej będzie na pewno super!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak długo u was jeszcze do tego etapu? Czy już coś budujecie? A planuj sobie i marz już dziś, ja już od początku remontu wiedziałam jak będzie ;)

      Usuń
    2. na wiosnę robimy dach domu.Plan jest taki żeby w tym roku się wprowadzać.Ale zobaczymy jak to będzie-wiadomo,finanse.
      Ja już rok temu wiedziałam jaką chce kuchnie,łazienki,salon itd. :) mam specjalny plik na pulpicie z inspiracjami wnętrzarskimi.I tylko co rusz tam albo coś dodaję albo usuwam to co już mi się opatrzyło.Muszę zmniejszać ilość tego wszystkiego bo później nie będę wiedziała na co się decydować :P

      Usuń
  2. Adoptujcie mnie!!!! :-)

    Dużo spokoju dla Was!

    P.s. List napisany, paczka zaklejona, jeno na pocztę muszę się doczłapać. :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wiesz, że zapraszamy ;) a z pocztą się nie spieszy, niech Jurek się wykuruje.

      Usuń
  3. Dziewczyny i chłopaku ! Pięknie u Was jest, wiecie ? Jestem pod ogromnym wrażeniem całej Waszej pracy. Niech Wam się cudnie mieszka :)
    PS1. Różowy obrazek podoba się Idzie bardzo :) Taki etap, róż, koniki, księżniczki i nic z tym się nie zrobi:) Takie są chyba wszystkie dziewczynki :)
    PS2. Czy na blogi się głosuje, jak to jest, bo nie wiem, a chcę głosować na Was codziennie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Asiu, dzięki. Mam nadzieję, że nas odwiedzicie szybko ;) a na blogi się głosuje ale dopiero od 24 stycznia. Narazie są zgłoszenia. Dam znać jak się zacznie głosowanie.

      Usuń
  4. świetny początek roku :D
    rok temu przenieslismy się, więc doskonale rozumiem radość z samego siedzenia na kanapie w nowych czterech kątach :)
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Radość jest bezcenna, ale moblizujemy się czasem do pracy, zwłaszcza jak ktoś ma przyjść ;)

      Usuń
  5. Asiu, niech to bedzie Wasz Raj na Ziemi!
    Pięknie i biało tak jak lubię.
    U nas też bialo ale my ciągle jeszcze nie u siebie, więc przyjmuje życzenia i marzę...
    Bloga wyściskać urodzinowo nie mogę ale Ciebie i owszem ,jako autorkę , więc ściskam urodzinowo( trzy lata to duuuużo)
    Mój głos na ,,Mamą i żona być...."gwarantowany , niech no tylko wieczorem poczytam jak i co ...
    Bardzo się cieszę z Wami!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje bardzo za wszystkie miłe słowa, trzymam kciuki i by u was szybko spełniło się "to " marzenia. Głosowanie dopiero od 24 stycznia. Dam znać jak się zacznie. Ale już dziś dziękuje za głos.

      Usuń
  6. pięknie tam macie! wszystko piękne a obrazek... no o gustach się nie dyskutuje ;)
    niech Wam się cudnie mieszka!

    w końcu mam na kogo głosować! zastanawiałam się, który "znajomy" blog się zgłosi :)))

    PS tapeta/ilustracja Bamboletto? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Przemilczę ten obrazek ;) a tapeta Bamboletto tak tak...a czy wiesz kto mi pokazał Bamboletto? Chyba wiesz.... Dzięki ci za to!!!! Bo jestem w tapecie zakochana.

      Usuń
    2. jeju, naprawdę ode mnie tam trafiłaś?? :)))))))))) ależ się cieszę!!!

      Usuń
  7. No to niech Wam dobrze mieszka.
    Mieszkanko cudowne:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Pięknie,i jak czyściutko:)tfu!Tfu...Super początek Nowego roku!!!Samych pięknych chwil w waszym Nowym gniazdku życzę:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziekujemy, jeszcze jest czysto...zoabczymy kiedy pierwsze malowanie ścian będziemy robić ;)

      Usuń
  9. piekny pokoik!!! sama bym taki chciala dla moich dziewczyn!

    OdpowiedzUsuń
  10. Wiesz, że jest fantastycznie? Wieeeszszsz:D

    OdpowiedzUsuń
  11. Bardzo się cieszę, ze jesteście już u siebie. Piękne to Wasze mieszkanie. Co do gustów... No cóż. U nas jest tak ostatnio z ubieraniem. Mama chce, żeby pasowało a córka po swojemu. No i potem nosi kurtkę narciarską z tuniką i czarnymi, ani trochę niesportowymi kozaczkami :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Taaaak coś o o tym wiem. Muszę wyciągać zestawy ubrań i Zośka wybieraaaaaaa i wybieraaaaaa. Cud że sama dzieki temu zaczyna się ubierać.

      Usuń
  12. jestem pod wrażeniem. uroczo :) nich wam sie dobrze mieszka!

    OdpowiedzUsuń
  13. Mam pytanko: z czego dziewczynki mają zrobioną podłogę? Chcę zrobić białą u Tymka, ale póki co widzę tylko opcję pomalowania parkietu.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Podłoga jest też pomalwana. To deski sosnowe pomalowane biała farbą Betolux Tikkurila.

      Usuń
  14. Jak jasno! Pięknie! Niech wam będzie dobrze w nowym miejscu. Wszystkiego dobrego.

    OdpowiedzUsuń
  15. ale dziewczyny mają super pokoik! :)
    Podłoga u dziewczyn wymiata!

    OdpowiedzUsuń
  16. Pokój dziewczyn prezentuje się świetnie - taaaak słonecznego pokoju dawno nie widziałam :)

    OdpowiedzUsuń
  17. No to mój głos już masz! :)
    Pokażecie zaproszenia?
    Nas tez czeka robienie takich- urodzinowych :)
    Pięknie jest u dziewczyn w pokoju!

    OdpowiedzUsuń
  18. Pięknie u was, naprawdę pięknie, nie sądziłam, że biel od początku do końca może być taka spójna, każdy pokój genialnie urządzony.... och... rozpływam się w marzeniach. Niech wam się dobrze mieszka:)

    OdpowiedzUsuń
  19. Pisałam już tu komentarz i gdzieś wyfrunął :/ To piszę jeszcze raz;)
    Taki początek roku to wspaniały znak wspaniałych kolejnych lat:) Cudnie i bardzo przytulnie u Was:) Kiedyś dotrzemy;)
    Wszystkiego dobrego dla Was jeszcze raz!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Właśnie widzę, że zniknął. Dziwne. Dziękuję pięknie.

      Usuń
    2. p.s liczę na to, że dotrzecie.

      Usuń
  20. Marzenie mam jedno.. mniejsze progi podatkowe 2012~! No a tak poważnie hmm... nowe mieszkanie!;)... Obrazek z księżniczką na koniu uroczy xD. Wisi już gdzieś? :) Prześliczne zdjęcia!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...