sobota, 31 marca 2012

Resztki zdjęć...

...i zamykam temat Rzymu. Odkryłam na Picasie 3 świetne opcje obróbki zdjęć, dlatego zdjęcia bardzo w klimacie retro. Cudownie oddają atmosferę Rzymu, starożytnych budowli i beżowo- czerwonych kamienic. Moje dziewczyny pod moją nieobecność świetnie sobie poradziły. Ja też odcięłam się totalnie od domowych spraw i problemów. Przypomniałam sobie jak to jest wychodzić z domu i nie myśleć o spakowaniu pieluch, chustek, picia na cały dzień itp. Wróciłam naprawdę stęskniona a One całowały mnie czule na powitanie. Do dziś mam jednak wrażenie, że podczas nieobecności wiele spraw wymknęło się spod mojej kontroli i w domu zapanował ogólny chaos. Być może zawsze tak było a to ja straciłam swój rytm i poczucie organizacji. Dopadło mnie jakieś wiosenne przesilenie, mały leń i brak ogólnej motywacji. A jeszcze dziś( dzięki Bogu, że sobota) utknęłam na kanapie w pięciu warstwach ubrań po kocem trzęsąc się z zimna jak opętana. Rozłożyło mnie jakieś cholerstwo. Starsza siostra adoptowana przez dziadka a Młodsza niestety dziś z gorączką. Tak dla nieodmiany. Czekam co będzie jutro ale mam zamiar oswoić się z tematem baniek. Nie podam jej znów antybiotyku choćby się waliło i paliło....

8 komentarzy:

  1. Ojej, ojej, ale się teraz rozmarzyłam na dobranoc :P Zdjęcia są takie ... ciepłe... love retro :)Takie zdystansowanie się do wszystkiego co zaprząta głowę codziennie działa cuda, też coś o tym wiem. Lądowanie jest trochę bolesne i o tym też już coś wiem;) ale domowy rytm szybko wraca w krew. Oby Was te choroby już opuściły na dobre! Trzymajcie się ciepło!

    OdpowiedzUsuń
  2. również się rozmarzyłam normalnie bajka - a fotografie pierwsza klasa bardzo mi się podobają uwielbiam takie.Dobrze że się zdecydowałaś na ten wyjazd. Nam mamom też się coś od czasu do czasu należy od domowych obowiązków.A dzieci napewno były pod dobrą opieką.pozdrawiam serdecznie:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Czemu nie zabrałaś mnie ze sobą :P ? Ja też chce do Rzymu ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. piękny jest Rzym widziany Twoim okiem, super :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękne zdjęcia retro - na prawdę oddają klimat Rzymu :-)) Jestem zachwycona Twoimi zdjęciami :-)))
    Bańki - dobra rzecz :-)) Warto je stosować już przy pierwszych oznakach choroby :-o
    Trzymajcie się dziewczyny i nie dajcie się choróbskom.

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetne to retro, bardzo kompatybilne z rzymską aurą. w ogóle te zdjęcia bardzo mi się podobają. I coraz bardziej chciałabym TAM wrócić.

    OdpowiedzUsuń
  7. Podoba mi się ten retro Rzym!
    Taki wyjazd to by mi się teraz marzył :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Dziękuje dziewczyny za mie słowa na temat zdjęć. Uwielbiam ten efekt na zdjęciach.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...