czwartek, 14 marca 2013

Migawki ze stoku.







18 komentarzy:

  1. Boziu, jak to słońce wtedy świeciło :) Przydałoby się znów kilka promieni :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetnie! Zosia jaka skupiona z instruktorem! :) Super zima, ze sloneczkiem, tak jak lubie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Potraktowała sprawę poważnie chociaż za dużo gadała :)

      Usuń
  3. Mam nadzieję na podobną pogodę już jutro :) swietne zdjęcia uśmiechniętych buziek

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. wybieracie się gdzieś? jeśli tak życzymy słońca!

      Usuń
  4. Odpowiedzi
    1. Ach to już tylko wspomnienia...ale miłe.

      Usuń
  5. Widać gołym okiem, że akumulatory naładowane - od słońca i śmiechu :))))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :) mam nadzieję,że wiosna szybko przyjdzie by już nigdy się nie wyczerpały :)

      Usuń
  6. zdjecia super ale zimy juz mam dosc :P juz obserwuje zapraszam i do nas :* pozdrawiamy

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj ja też mam dosyć. Chętnie zajrzę i do was :)

      Usuń
  7. Piękne zdjęcia i piękne córeczki :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Zosia, jak dzielnie sobie radziła :) Super!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...