sobota, 12 czerwca 2010

Sernik imieninowy


Uwaga ten przepis może uzależnić! Zrobiony z okazji imienin Małgorzaty czyli naszej Mamy. Piszę naszej bo choć to moja teściowa od zawsze była Mamą. Przyjęła mnie pod swój dach dobrych kilka lat temu i zawsze traktowała jak własną córkę! Dlatego byłam dumna gdy zobaczyłam jak wspaniale udał mi się ten sernik. Nawet nie opadł, chociaż pękł na środku. Był( już od wczoraj był) puszysty i kremowy. Pierwsza warstwa rozpływała się w ustach, druga zaskakiwała słodkością i orzechowym smakiem, a trzecia... trochę się przypaliła od spodu ale nikt nic nie zauważył :)
Znalazłam ten przepis na Moich Wypiekach już jakiś czas temu i wiedziałam, że muszę go kiedyś zrobić. I przyszedł jego czas. Wszystkiego najlepszego Mamo
!

2 komentarze:

  1. O rany! Ale to musi być wypas!!!

    OdpowiedzUsuń
  2. wygląda pięknie i rozczulił mnie Twój post. zazdroszczę takiej teściowej :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...