niedziela, 13 czerwca 2010

...Uff jak gorąco...


Było gorąco sami przyznacie! Chwilami tak, że miałam już dosyć! Ale to raczej wiadome było, na coś trzeba ponarzekać :) Dziecię chociaż szczęśliwe padało wieczorem z płonącym całym ciałem, a temperatura jej skakała jak szalona. Po pierwszym upalnym dniu spędzonym w ogrodzie bałam się, że jakiś udar ją normalnie dopadł! Więc słońce było ale dawkowane pod przyryciem filtra +50! I tak się leniłyśmy słodko przez te dni. Tzn ja się leniłam a Zosia biegała pełna energii. Zaliczyliśmy też w weekend festyn osiedlowy i na milion dzieciaków zgadnijcie kto, jako jedna z pięciu, wygrał nagrodę w loterii? Zosia! Ha ha będzie miała swoje radio w pokoiku( przyszłym pokoiku, który musi powstać w przeciągu 4msc).






p.s A co powiecie na drużynę Zosia & Zuzia? Bo zaczynamy być oboje zgodni, że coś w tym jest!

8 komentarzy:

  1. Sliczny brzuszek juz masz :) Zosia & Zuzia brzmi fajnie i slodko, jestem za ;)
    ahhh bylo super goraco, ja akurat to lubie :) Kamilka tez pluskala sie w baseniku, buziaki

    OdpowiedzUsuń
  2. Boże, jak pięknie w ciąży wyglądasz!!! Ja przypominałam słonia! ;-) Zuzia jest ślicznym imieniem! :-) Z&Z brzmi naprawdę super.

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękny brzusio!!!u nas też basenowo było.:)A Zuzia i Zosia brzmi fajowo...

    OdpowiedzUsuń
  4. to prawda! wyglądasz bardzo ładnie w ciąży :) i dwa - to prawda - Zuzia to piękne imię, ale tutaj jak wiesz nie jestem bezstronna ;> pozdrowienia

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo ładnie Dziewczyny wyglądacie!
    Patrząc na kwitnącą Mamę troszkę mi się zatęskniło za tymi czasami :)
    Pozdrwaiam!

    OdpowiedzUsuń
  6. Dziewczęta dziękuję za miłe słowa! Narazie stanęło na Zuzi. Podoba mi się bo ma dużo możliwości skrótów : Zuzia, Zuza, Zuzka, Zuzu, Zuzuś itd

    Meggy: właśnie musimy zakupić nowy basenik bo ten jest z czasów niemowlęcych, a rok temu służył jako wannienka na wyjazdy. Widziałam, że Kamilka ma w swoim więcej swobody.

    Dragonfly: wiesz bywają jeszcze większe zwierzęta niż słoń. Np wieloryb :) więc napewno nie było tak źle ;>

    Gabryjelov: dzięki, nie ma to jak basen z wodą w upalny dzień. Sama bym takowy doceniła!

    coralie: właśnie myślałam o Twojej Zuzi jak padło to imię. I nie mam nic przeciwko bo Twoja jest cudowna :)

    Julko: nic straconego!

    OdpowiedzUsuń
  7. Asia grubasie ;) Zuza to świetny pomysł. Gratuluję rosnącego brzucha. Ja właśnie "schudłam" :)Kolejne hodowanie brzucha pewnie za dwa lata:) Uściski.

    OdpowiedzUsuń
  8. Z&Z - suuuper! bardzo nam się podoba :) zaczynam marzyć o drugiej córce...

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...