czwartek, 25 sierpnia 2011

Wszystko przez nudę :P

Gdyby nie nuda, która ogarnęła Rodziców pewnego wieczoru i wyciągnęła na zwariowaną imprezę nie było by dzisiejszego popołudnia. Na nocnych zawodach wakeboardingu, rodzice jak najbardziej poważni i odpowiedzialni zadali sobie pytanie : "Czemu nie?". I tak oto dzisiejsze upalne popołudnie spędziliśmy we wrocławskim Wake Parku ( kolejne miejsce, które warto odznaczyć na mapie Wrocławia) stawiając pierwsze ślizgi na wodzie. Tata dziewczynek posiada "magiczne" predyspozycje do takowych sportów więc bez żadnych problemów ciągnięty linką pomknął niczym wiatr a nawet pokusił się skubany o kilka skrętów. Gorzej było z Matką. Ona wręcz przeciwnie: na wstępie zaliczyła tysiąc nurkowań ( pewnie nie jeden widz tego przedstawienia pomyślał, że rybki przyszła pooglądać) ale po którejś z kolei próbie, deska dała za wygraną i pomknęła po płaskiej tafli wody unosząc Matkę prawie w powietrzu. Nie trwało to, co prawda, zbyt długo ale dało mnóstwo satysfakcji i energii do kolejnych prób. Można by się było przyczepić do matczynej pozycji na wake'u ale...płynęła :P
 
I jeszcze coś do posłuchania, mój chwilowy hit :


9 komentarzy:

  1. zdrowa łapka! hurra!
    i pewnie że płynęłaś, przeciez widać! ekstra zabawa! ja bym się nie zdecydowała - bo najpierw zawsze mówię NIE! a dopiero potem myślę... no i tchórz ze mnie:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Jejuuu, ale musieliście mieć zajedwabiste popołudnie!!! :))) a jak się wpada do tej wody, to czuć, że jest ciepła? czy raczej zimna?? Pozdrawiam serdecznie :**

    OdpowiedzUsuń
  3. Oj, mojemu J. to by się podobało!!
    A Ciebie podziwiam za odwagę :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Oj tam oj tam....pozycja całkiem spoko..hihihi...najważniejsze ze sie udalo...na zdjęciach wygląda, że miałas dobrą zabawę...a jak sampoczucie dzisiaj??? zakwasy są?

    OdpowiedzUsuń
  5. rewelacyjny sposób na nudę :)))
    Jesli jeszcze kiedyś będzie wam się nudziło może miałabyś ochotę z dziewczynkami pobawić się z nami w tworzenie potworkowego miasteczka :))) ???
    Jeśli tak to zapraszamy :)

    http://babylandiaa.blogspot.com/2011/08/raczki-i-nozki-potworki-i-duszki.html

    OdpowiedzUsuń
  6. Aga: a owszem super :P

    miejskiewiejskie : tak Hania zrzuciła swój opatrunek i normalnie rączki już używa ale jeszcze skóra się nie wygoiła :/ normalnie też tchórz jestem ale na to napaliłam się szczególnie. A i jakieś wzorce chciałam przekazać dziewczynom :P

    ślifka : woda była ciepła bo u nas od kilku dni upały są więc nawet wchodząc do niej na początku nie poczułam nic :) poza tym poziom ekscytacji cię rozgrzewa!!

    Maja : dziękuje

    kittie : zakwasy mam okropne, największe w bicepsach i na plecach, szklanka z wodą dziś dla mnie waży tonę a co dopiero moje kloce dwa.

    Marta: hehe pewnie powinnam na takich potworkach przystać a nie się na jakieś deski porywać :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ale jesteście czadowi!!Boskie zdjęcia, sama bym tak chciała! :-)

    OdpowiedzUsuń
  8. o, nie! dla mnie to za dużo! śpiewa, tańczy, recytuje (piecze, bawi i gotuje) a do tego jeszcze to! nie, poprzeczka stanowczo za wysoko! :-)
    super!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...