wtorek, 2 października 2012

Dały się.

Dały się dzieci katarowi. Mogłam się tego spodziewać i pełna jestem podziwu, że aż cały miesiąc Zośce udało się do przedszkola chodzić. Od weekendu glut goni glut :) I tak to pechowo się Młodszej na urodziny trafiło (a miała wczoraj-wkrótce o tym napiszę), że ją nawet dzieci z tej okazji nie odwiedziły.
Nam ( rodzicom) tym czasem doba zdaje się być dłuższa o kilka godzin, często wstajemy wraz ze świtem goniąc na drugi koniec miasta i obserwując ludzi snujących się po ulicach. Zagryzamy zęby, powtarzając sobie w duchu : jeszcze trochę, jeszcze chwila, damy radę.
Ja ( matka) czasem nie daję rady, np dziś gdy kompletnie rozklejam się na wiadomość o przeciekającej rurze zalewającej sąsiadkę z dołu i o rozwaleniu ściany, którą malowałam jeszcze kilka dni temu.
On ( ojciec) o wiele lepiej to znosi.

8 komentarzy:

  1. Dacie radę, dacie :) Jeszcze troszeczkę, jeszcze chwileczkę i będzie po całym tym rozgardiaszu. Mocno w to wierzę :) I które dziecko chodzi teraz bez kataru, nie widziałam takich :) Buźka

    OdpowiedzUsuń
  2. oj, trudny czas, współczuję. ale to minie, jak mija wszystko, głowa do góry!

    OdpowiedzUsuń
  3. Bedzie dobrze!!!! :)
    Siebie też tak pocieszam...bo powrot do naszego M okazał się trudniejszy niż myślałam ...
    Ale musi byc dobrze! Innej opcji nie przyjmuję!
    Ściskam i pozdrawiam !!!!

    OdpowiedzUsuń
  4. Kurcze, jak się sypie to po całości - czemu zawsze tak jest!
    Trzymaj się Asiu! Dacie radę i z tym! :)

    OdpowiedzUsuń
  5. pewnie,że będzie dobrze. trzymam kciuki by było już po :)

    OdpowiedzUsuń
  6. No to zaczyna się okres choróbska:/

    OdpowiedzUsuń
  7. Trzymam kciuki za Was, może te niedogodności dzisiaj przemienią się na coś pozytywnego jutro :-)
    Zdróweczka dla dziewczynek :-)

    OdpowiedzUsuń
  8. Dzięki dziewczyny za słowa otuchy, już samo napisanie tego pomogło mi. Nie cierpię jęczeć i narzekać na blogu ale...ale czasem mi się wyrwie co nie co.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...