sobota, 24 kwietnia 2010

Dla leniwych


I pogoda i przepis. Ciepło, cudownie i słonecznie dziś. Pogoda rozleniwia więc nie miałam ochoty na nic bardziej skomplikowanego. Tu należy się pochwała dla prostego ciasta francuskiego, z którego można wyczarować cuda w błyskawicznym czasie. Mi nawet czarować dziś się nie chcę, więc ograniczyłam się do powycinania kwadratów i położenia jagód :). Natchnęła mnie już kiedyś tym przepisem Dorotuś. Ciasteczka są przepszyne, sprawiają jeszcze więcej przyjemnośći jak się pomyśli, że przygotowanie trwa 5min. Leniwej soboty życzę!

2 komentarze:

  1. Pychotka:)na pewno skorzystam z przepiu

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękne zdjecia! Ciepłe i czyste...
    Widzę, że byłąś na filmie Allena, ja się jeszcze nań nie wybrałam, a bardzo chcę. Mam nadzieję, że grają jeszcze w kinach... Uwielbiam tego rezysera :)

    Pozdrawiam ciepło!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...