sobota, 2 lutego 2013

Losowanie baniek bezogniowych

Do losowanie podeszłyśmy bardzo tradycyjnie, napisałam wszystkie chętne osoby na kartce, wycięłam paseczki, pozaginałam i włożyłam do miski. Posiadałam też świetną maszynę losującą, która na początku nie bardzo chciała bo zrozumiała, że będziemy oddawać naszego jeżyka co ją bardzo zmartwiło. Ale gdy okazało się, że mamy jeszcze dodatkowe pudełko i naszego wcale nie oddajemy,  była już gotowa do współpracy. Także proszę państwa.....

 A o to maszyna losująca we własnej osobie, w towarzystwie głodnego pomocnika.

 

GRATULUJEMY!!!

 
Czekam na dane do wysyłki pod mailem asiaaa@wp.pl. Gratuluję jeszcze raz.

10 komentarzy:

  1. Aaaaaaaaa!!! Nie wierzę!!!! Dzięki :)))

    OdpowiedzUsuń
  2. jo@ś :) och jak Wam fajnie.

    OdpowiedzUsuń
  3. gratulujemy :)

    i zapraszamy na dwa konkursy na sosrodzice.pl:
    - dla mam z okolicy Warszawy - do wygrania profesjonalne sesje zdjęciowe, masaże, breloki: http://www.sosrodzice.pl/tatusiu-rozkochaj-w-sobie-mamusie-na-walentynki/
    - dla mam z okolic Bydgoszczy - lekcje jogi dla dzieci i przyszłych Mamuś :) http://www.sosrodzice.pl/joga-dla-kobiet-w-ciazy-i-malych-dzieci-warto/

    OdpowiedzUsuń
  4. Dzięki za gratulacje :) Dziś dostałam paczkę z bańkami i na pewno w najbliższym czasie pochwalę się na blogu.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...