sobota, 9 lutego 2013

Pokój najmłodszych

Wspólny.
Chyba najważniejsze w całym tym wspólnym przedsięwzięciu było pogodzenie dwóch totalnie różnych charakterów i osobowości. Starsza Siostra : mól książkowy, zapatrzona w różowy kolor, sercem czuje się księżniczką choć jest raczej normalną dziewczynką, od jakiegoś czasu wykazuje cechy "klamociary" i wszystko zbiera. Młodsza Siostra uwielbia zielenie i błękity, jest opiekuńcza i musi mieć pod ręką zawsze jakiegoś "dzidziusia". Uwielbia zwierzęta. 
Pokój, mimo iż miał być z założenia biały, kipi kolorami. Kolorowa tapeta Bamboletto jest chyba jednym z ważniejszych jego elementów. Zabawkowa kuchnia, która powstała rękoma rodziców, przerobiona ze starej szafki wciąż służy i bawi. Chociaż wymaga ona już lekkiego odświeżenia. Kolejną rzeczą, która czekała od wakacji jest różowa szafa  przerobiona również ze starej szafki. Dodałam tylko nogi oraz koronę zrobioną z dwóch elementów znalezionych na giełdzie staroci. Brakuje niestety uchwytów ale wciąż nie znalazłam tych idealnych. 
stara szafka, z której powstała różowa szafa
Prawda jest taka, że ten pokój wciąż się zmienia, jego wystrój zależy od tego co dziewczyny aktualnie czytają, czym się bawią i co robią w wolnej chwili. Wszystkie nieużywane zabawki ukryte są w dwóch ębokich szufladach pod oknem.
Być może na wiosnę w miejscu kuchni stanie stara szkolna ławeczka, która ukryta w czeluściach piwnicy ( wciąż nie skończona!, mam w stosunku do niej wyrzuty sumienia jak stąd do  Ameryki) w końcu ujrzy światło dzienne.
I  jeszcze "zbieractwo" Starszej Siostry :)
p.s ma jeszcze ukryte pudełko ze skarbami ale tam to już naprawdę nie może nikt zaglądać :)

24 komentarze:

  1. Pięknie! Oglądam sobie też całego bloga, macie cudowny dom! Chciałabym zaobserwować, ale nie widzę w szablonie takiej opcji :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Rzeczywiście nie dodałam takiej opcji, ale już się poprawiłam i jest taka możliwość więc zapraszam.

      Usuń
  2. piękny jest !! U mojej Zuzolki też pełnia barw , u starszej już bardziej klimatycznie :)) Pozdrawiam kolorowo ..

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pewnie z czasem i wiekiem dziewczyn też dojdziemy do jakiegoś bardziej spokojnego wyglądu.

      Usuń
  3. pięknie, i pięknie zaakcentowane różnice charakterów Dziewczyn :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Aż dziwne jakie ich światy są inne mimo iż warunki do ich tworzenia mają takie same :P

      Usuń
  4. Piękny pokoik, taki klimatyczny i "nieprzesadzony". Ja bym jeszcze dorobiła szerszy parapet, na niego kolorową tkaninową miękką nakładkę do siedzenia, bo widok z okna piękny az chciałoby się przysiąść na parapecie i rozmyslać...
    :)
    Pozdrawiam i zapraszam do swojego kolorowego świata www.betsypetsy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za zaproszenie, chętnie zajrzę do Was. Dobry pomysł z tym siedziskiem na parapecie. Na razie parapet służy jako blat do zabawy i do obserwacji w pozycji klęczącej :P ale z wiekiem, czemu nie? Może dziewczyny będą przysiadać na parapecie i rozmyślać :P

      Usuń
  5. Mieszkanko jak marzenie. Dziewczyny mają piękny pokoik. Gratuluję pomysłu i realizacji :-)

    OdpowiedzUsuń
  6. Co tu dużo mówić, świetnie wnętrza! Miło popatrzeć:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Witam sąsiadkę :). Weszłam tu przypadkiem, wprosiłam się i możecie mnie wyrzucać, ale nie wychodzę ;). Cudny ten pokoik dziewczyn! To właśnie przede mną, świetnie że dzielisz się wskazówkami dotyczącymi remontu, na pewno się przydadzą :). Pozdrawiam serdecznie z Psiaka ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Witam, witam. Rzeczywiście jesteśmy prawie sąsiadkami. Zajrzę i do Was bo widzę, że mamy wspólną pasję. Pozdrowienia

      Usuń
  8. Niesamowity, przepiękny pokoik :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Cudowny dziecinny pokoik jak kwiecista, pachnąca łąka. Całe mieszkanie - jak dla mnie - rewelacja. Przejrzałam cały blog i bardzo mi się wszystko podoba. Przeobrażenie mieszkania - to jak zamiana gąsienicy w kolorowego motyla! A podłoga - rewelacja - co tam gadanie ekipy remontowej ;)))
    Serdecznie pozdrawiam - nowa podglądaczka twojego bloga :)))

    OdpowiedzUsuń
  10. Pięknie u was :)
    I od razu mam pytanie. Gdzie kupiliście półkę na książki, którą dziewczynki mają nad łóżkami. Marzy mi się taka.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wybacz, że odpisuję z takim opóźnieniem ale półka kupiona w Ikea w trzech wersjach kolorystycznych. Pozdrawiam

      Usuń
  11. Ale dzieci maja pieknie i kolorowo w pokoju. Cudownie!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...