niedziela, 26 maja 2013

Idąc za ciosem. Prezent dla Mam.

Cieszę się, iż mój wpis na temat Kosmitki w przedszkolu poruszył tak wiele osób i wywołał burzliwą dyskusję. Idąc za ciosem i radą Olgi stworzyłam miejsce gdzie możemy wspólnie pewne rozważania w podobnym temacie kontynuować. W tym temacie lub innym... Pomóżcie mi współtworzyć miejsce, gdzie każdy będzie mógł swobodnie się wypowiedzieć i zwierzyć ze swojej kosmicznej natury. Inspirujmy wspólnie inne kobiety, inne mamy by zobaczyły, że nie trzeba się martwić tym "co ludzie powiedzą" i słuchać ciągle "dobrych rad".  Piszcie o was, o waszych dzieciach, pasjach, tym co lubicie robić i tym co wam się nie podoba. Piszcie o sytuacjach , które w waszych oczach są w porządku a jednak wywołują społeczne oburzenie. 
Myślę, że Klub Mam Kosmitek będzie miejscem gdzie można poruszyć każdy temat. Wszystkiego najlepszego z okazji naszego Święta.  
Mam jednak prośbę : bądźmy kulturalne, nie oceniajmy innych i nie krytykujmy. Kosmiczność czasem ma to do siebie, że jest inna, trudna dla innych i nie łatwa do zaakceptowania. Jednak odnośmy się do siebie z szacunkiem. 


21 komentarzy:

  1. Świetny pomysł, chętnie się przyłącze :)
    Wszystkiego dobrego z okazji dnia mamy.
    Buziaki

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję i za życzenia i za przyłączenie się.

      Usuń
  2. ja już się zapisałam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. cieszę się. gdybyś miała ochotę współtworzyć zapraszam!

      Usuń
  3. Wow! świetna akcja i data nie byle jaka ;) to i ja się piszę:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Witajcie,
    i ja, ja rowniez sie przylaczam.
    Wszystkim mama, kosmicznym czy tez nie zycze pieknego, swiatecznego dnia.

    mama Mati

    OdpowiedzUsuń
  5. szkoda tylko że to facebook :(
    pozdrawiam wszystkie facebookowe mamy!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Aj no widzisz, po fakcie pomyślałam dopiero, że przecież nie wszyscy chcą i mają konto na facebooku. Sięgnęłam po najprostsze rozwiązanie. Nie śmiem prosić być specjalnie na tą okazję... :)

      Usuń
  6. mam nadzieję, że kiedyś dołączę... za jakiś czas. Bliższy lub dalszy!

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetna inicjatywa :)) musimy się przyłączyć do tej galaktyki :))

    OdpowiedzUsuń
  8. :/jednak nie dołączę:((( Jestem chyba totalną kosmitką , bo nie mam konta na facebooku;) Ale pochwalam akcje:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. szkoda, myślę, wciąż się zastanawiam czy jednak tego na jakiegoś nowego bloga nie wrzucić. Zobaczę czy w ogóle się ta inicjatywa przyjmie

      Usuń
  9. Dołączam do mam kosmitek, które chętnie widziałyby Klub na blogu zamiast na Facebooku (co prawda konto mam, ale raczej korzystam). Sam pomysł rewelacyjny :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Dołączyłam oczywiście do mam kosmitek :)
    Świetny blog, będziemy zaglądać.
    A co do naszego święta... niech życie Cię rozpieszcza! :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...