czwartek, 14 stycznia 2010

Dzień babci i dziadka

Już tuż tuż. Dzień Babci obchodzimy 21 stycznia, a dzień poźniej 22 stycznia Dzień Dziadka. Nawet wikipedia nie wie skąd te święto się wzięło w naszym kalendarzu. Tak już jest od ponad trzydziestu lat i trzeba to przyjąć. Podobno obchodzą to świeto głównie przedszkolaki i uczniowie w szkołach. Tak sobie pomyslałam, że może mojemu przyszłemu przedszkolakowi pomogę coś pięknego dla babci i dziadka wykonać. Oglądałam wiele blogów gdzie dziewczyny prawdziwe artystki, pasjonatki craftingu i scrapbookingu, wykonują magiczne kartki i inne przepiękne przedmioty. Może gdybym posiadała sprzęty potrzebne do wyczarowania takiej magii to bym się pobawiła w czarodziejkę. Narazie spójrzcie na te cuda. Znalazłam coś u specjalnie na naszą okazję u Mamuta. Polecam też inne dziewczęta : Edith, A...Nulka, Peninia, Kalisz Made czy Marsza. Niedość, że tworzą cuda to jeszcze candy rozdają :) Spróbuje szczęścia. A noż Zosia mi wyrośnie na artystkę.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za komentarz

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...